به گزارش ایرنا، احسان جمشیدزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای سیاست‌های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای با محوریت حکمرانی محلی آموزش‌های فنی و حرفه ای و توانمندسازی نیروهای بومی شهرستان دهلران، ضمن نیازسنجی به عمل آمده در حوزه صنعت نفت و گاز ، نیازهای مهارتی شرکت NGL۳۱۰۰ دهلران شناسایی و احصاء شده است.

وی افزود: مطابق پیگیری‌های به عمل آمده و رایزنی های صورت گرفته با مدیر شرکت OIEC جلسات مکرر با حضور کارشناسان شرکت OIEC و مرکز برگزار که در نهایت منجر به یک قرارداد آموزشی شد.

جمشیدزاده یادآور شد: مطابق این قرارداد، از شهریورماه سال‌ جاری، تعداد ۱۰۰ نفر از جوانان جویای کار بومی شهرستان دهلران در هشت حرفه آموزشی جوشکاری تخصصی، برق صنعتی و صنعت ساختمان آموزش های لازم را در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دهلران فرا خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: با به ثمر نشستن این اتفاق در راستای ارائه آموزش های مهارتی بر اساس تقاضا محوری، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام آمادگی کامل دارد در مراحل بعدی، کلیه  آموزش‌های مورد نیاز شرکت نفت و گاز و همچنین پتروشیمی را در رشته های مختلف تخصصی ارائه کنند..

۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.