رئیس امور استان ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: معادل ۴۰ تمرکززدایی شده است و روند تمرکززدایی اعتبارات اشتغال با جدیت ادامه دارد .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «علی رضا نعمتی» روز پنجشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی استان ایلام با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور و تیم اقتصادی اعزامی به ایلام اظهار کرد: در ایجاد پروژه های اشتغال زا اولویت با استان ها و نقاط محروم کشور است .

وی با بیان اینکه  میانگین رشد اعتبارات استان های مختلف کشور در سال جاری ۱۷ درصد است اما این میزان در استان ایلام ۲۰ درصد است، تصریح کرد: در ایلام شاخص های توسعه ای در مقایسه با کشور بسیار پایین است و رویکرد سازمان برنامه و بودجه کشور ایجاد توازن و تعادل منطقه ای بین استان های برخوردار و توسعه نیافته است تا مناطق محروم نیز فرصت ارتقای توسعه ای پیدا کنند .

نعمتی با تاکید بر اینکه  اعتبارات هزینه ای در کشور ۱۸ درصد و در استان ایلام ۲۰ درصد است و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار متوازن به ایلام اختصاص یافته است، گفت: میزان ابلاغ ها ۶۰ هزار میلیارد ریال بود که امسال برای اولین بار ابلاغ ها ۱۰ هزار میلیارد ریال آن به صورت نقد و ۵۰ هزار میلیارد ریال هم به صورت اسناد تخصیص یافت .

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.