فعال سیاسی و  رییس ستاد مردمی اعتدالیون در ایلام، گفت: امروز برخی از افراد که با رفتارهای تفرقه‌افکنانه و حاشیه‌سازی به دنبال ایجاد خلل در امور استان و ناامید کردن مردم هستند بهتر است به دنبال پاسخگویی به حاشیه‌های خود باشند .

«سعید انوری‌پور» با حضور در دفتر ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: واقعیتی که امروز در استان وجود دارد و همه آن را می‌بینند این است که استاندار با پیگیری و دلسوزی در راه توسعه‌ی تلاش می‌کند و  رایزنی‌های تاثیرگذار‌ در عرصه ملی و حتی منطقه‌ای در کشور عراق ، نویدبخش سرعت گرفتن توسعه‌ی استان است .

وی با بیان اینکه ما منکر برخی مشکلات و حواشی از جانب برخی فرصت‌طلبان و قدرت‌طلبان نیستیم، تصریح کرد: ما هم اعتقاد داریم برخی از مدیران استان همپای استاندار توانمند و عملگرا تلاش نمی‌کنند اما این دلیل نمی‌شود که زحمات شبانه‌روزی ایشان را نادیده گرفت .

این فعال سیاسی ادامه داد: برای این مدعا می‌توان به تلاش برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین، مدیریت سیل فروردین، تعامل موثر با مقامات عالی کشور و  گسترش توسعه‌ی مبادلات مرزی و تجاری را نام برد .

انوری‌پور ادامه داد: متاسفانه برخی به جای اینکه با شفاف‌سازی پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند امروز با رفتارهای تفرقه‌افکنانه و حاشیه‌سازی به دنبال ایجاد خلل در امور استان و ناامید کردن مردم هستند که بهتر است این افراد به دنبال پاسخگویی به حاشیه‌های خود باشند .

وی تصریح کرد: همه باید در شرایط کنونی و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راه تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه‌ی استان تلاش کنند و با اتحاد و همدلی در راه استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه استان گام بردارند و با دوری از حاشیه‌سازی نقش واقعی خود را ایفا کنند .

رییس ستاد مردمی اعتدالیون ادامه داد: توصیه‌ی حقیر به عنوان کمترین فعال سیاسی این است که بدانیم مردم سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و به کسی که خود را پدر اصلاحات در استان می‌داند بداند جایگاه آن چنانی در بین مردم ندارد و اگر این روند را ادامه دهد درباره حاشیه‌های اقتصادی وی افشاگری خواهیم کرد و توصیه می‌کنم امروز مردم نیازمند تلاش و کوشش برای حل مشکلاتشان هستند و باید همه همدلانه و دلسوزانه در راه حل این مشکلات گام بردارند و به معنای واقعی اتحاد نیروهای سیاسی و قوای مختلف در راه رفع مشکلات اقتصادی، را عملا برای مردم به نمایش بگذارند .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.