قاسم سلیمانی‌دشتکی در جمع مردم هلیلان اظهار کرد: تلاش ما این است که برای ارتقاء این بخش از همه‌ی توان، نیروها و ظرفیت های انسانی برای این امر استفاده کنیم و در این رابطه اگر با هم افزایی و همیاری اقدام کنیم مطمئنا موفق خواهیم شد .

ایستگاه‌های پمپاژ هلیلان راه‌اندازی می‌شوند

  وی با بیان اینکه بهسازی و آسفالت و تکمیل راه های روستایی، گازرسانی به 32 روستای بخش، آبرسانی به روستاها، ایستگاههای پمپاژ از جمله پروژه‌هایی است که در این بخش اجرایی می‌شود،  ادامه داد: تلاش ما این است که علاوه بر گازدار کردن روستاهای این بخش نسبت به آبرسانی به روستاها و اراضی کشاورزی اقدام نماییم .

تلاش دولت برای راه‌اندازی پتروشیمی هلیلان

سلیمانی‌دشتکی از دیگر اقدامات دولت در بخش هلیلان را تلاش و پیگیری برای راه اندازی پتروشیمی عنوان کرد و گفت: این بخش جوانان بسیار پرشور و پرتوانی دارد ولی باید برنامه ریزی هایی در بحث های فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر در این بخش صورت گیرد چرا که اعتیاد و سلامت جوانان برای ما از هر جنگی پر اهمیت‌تر است و در راه مبارزه با مواد مخدر و حفظ سلامت جوانان از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد .

با همیاری مردم در برابر تحریم‌ها سربلند خواهیم شد

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود به خصومت ها و تحریم هایی که بر علیه جمهوری اسلامی از طرف ابرقدرتها اعمال شده اشاره داشت و گفت: ما در طول 40 سال عمر پربرکت نظام انواع و اقسام توطئه ها، دشمنی ها، جنگ ها و تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم و اکنون هم با همدلی و همیاری مردم در مقابل جنگ روانی و اقتصادی که بر علیه نظام اسلامی صورت گرفته سربلند بیرون خواهیم آمد .

سه هدف مهم استاندار از سفر به شهرستان‌ها و بخش‌ها

وی در بخش دیگری از این سفر اظهار کرد:  هدف اول از این سفرها رفتن بر سر مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم آنها است و می‌خواهیم بگوییم شهدا حافظ نطام و کشور هستند و همه مسئولین موظف به تکریم آنان هستند .

استاندار ایلام دومین هدف از این سفرها را تکریم مردم عنوان کرد و گفت: هدف از رفتن به میان مردم این است که بگوییم نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و همه ما موظف به تکریم و پاسخگویی در مقابل مردم هستیم .

سلیمانی بعد سوم سفرهای شهرستانی و بخشی را اتخاذ تصمیمات در اتاق شیشه ای عنوان و تصریح کرد:  قبل از سفر به مناطق مختلف استان، گروه کارشناسی تشکیل می دهیم تا مسائل و مشکلات منطقه احصا شود .

مدیران قولی ندهند که ضمانت اجرایی نداشته باشد

وی گفت:  در نشست پایانی سفرها مسائل و مشکلات برآورد شده در شورای برنامه‌ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در یک اتاق شیشه‌ای و با حضور رسانه ها و پخش مستقیم صدا و سیما در منظر افکارعمومی به بحث و گفتگو گذشته می شود تا اگر تصمیمی گرفته شد و مصوبه ای صورت پذیرفت مردم در جریان آن قرار بگیرند و از طرفی مدیران نیز پاسخگوی قول و وعده های خود باشند .
 

استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران مواظب باشند اگر تصمیمی در این جلسات می گیرند باید حتما ضمانت اجرایی داشته باشد در غیر این صورت قول و وعده ای که توان اجرای آن را ندارند، ندهند .

هلیلان پیشرفت خواهد کرد

سلیمانی‌دشتکی در پایان سفر به هلیلان در پست اینستاگرامی خود نوشت: هلیلان قطعا پیشرفت خواهد کرد، بخاطر نجابت مردمش، بخاطر شعوروشور آنها  و بخاطر آنکه قدرشناس نظام و انقلاب هستند. امروز از نزدیک آنها را دیدم چهره‌هایی که پیروزمندانه و نجیبانه به استقبال خادمشان آمده بودند تا بگویند هلیلان سزاوار بیشترین مهر و محبت‌ها است.

بخش هلیلان یکی از چهار بخش‌های شهرستان چرداول است که از دهستان‌های هلیلان و زردلان تشکیل شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1206997
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.