به گزارش ایرنا، علی رستمی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان تربت حیدریه افزود: ملت ایران اسلامی در طول بیش از 40 دهه از عمر با برکت انقلاب، با ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های سران استکبار و توطئه های دشمنان، به پیروزی های بزرگ دست یافته است.
وی با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس کشور، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است، اظهار داشت: همدلی و اتحاد دولت و ملت می تواند در شرایط فعلی، راهگشای بسیاری از مشکلات باشد و این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: برای حضور قدرتمند در میدان پیش رو باید اتحاد و همدلی داشته باشیم و منسجم عمل کنیم که در صورت تحقق این مهم علاوه بر خنثی کردن تمام توطئه های دشمنان، می توانیم شاهد موفقیت های بیشمار باشیم.
رستمی افزود: پس از خروج آمریکا از برجام، تبلیغات هدفدار و جهت دار امپراطوری رسانه ای غرب علیه جمهوری اسلامی با همان بهانه های همیشگی آغاز شد.
وی اظهار داشت: این جهت دهی ها در سه هفته اخیر شدت بیشتری گرفت و رسانه های غربی با عملیات روانی چند لایه ای دو قطبی، جنگ و صلح را با هم مطرح کردند تا جمهوری اسلامی از مواضع خود عقب نشینی کند.
وی گفت: با اجماع سران قوا تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا، راهبرد و استراتژی نظام اسلامی بر اساس دانش و تجربه به دست آمده، ایستادگی و مقاومت است لذا نباید مرعوب امپراطوری رسانه ای غرب شویم.
فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: نظام اسلامی اینگونه گردنه های سخت و دشوار را در طول عمر با برکت خود تجربه کرده است و آنچه امروز در سطح سران تصمیم گرفته شده است، به طور حتم راهگشاست.
وی افزود: با اجرای طرح مثلت توسعه اقتصادی که از سوی استاندار خراسان رضوی مطرح شد، بسیاری از مشکلات و دیوان سالاری های اداری در حال رفع شدن است و مسیر رشد و توسعه در تربت حیدریه هموارتر شده است.
وی گفت: در شرایط کنونی، رونق تولید، سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید به یک گفتمان عمومی تبدیل شده و در این صورت شاهد موفقیت های بسیار خواهیم بود.
رستمی اظهار داشت: فضای عمومی شهرستان باید به سوی تولید و بهبود رونق فضای کسب و کار سوق یابد و برای تحقق این مهم، رسانه های جمعی رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده کرد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.