به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی‌دشتکی با انتشار پیامی به مناسبت گرامی داشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد: از وظایف خطیر روابط عمومی ها اطلاع رسانی دقیق ،صریح و پاسخ به موقع و شفاف به خواسته ها، سئوالات و ابهامات احتمالی است به نحوی که به ایجاد فضایی مثبت و امیدوار کننده در جامعه بی انجامد.
وی تاکید کرده است: روابط عمومی به عنوان نهاد تاثیرگذار باید به درستی خواست ها، نیازها و گرایش های مخاطبان سازمان را تحلیل و تشخیص داده و به مدیران سازمان انتقال دهد و در عین حال با ارائه مشاوره های تخصصی به سیاستگذاران نقش اثرگذار خود را در تدوین سیاست ها و برنامه های اجرایی سازمان ها ایفا کنند.
وی با تصریح بر اینکه از اطلاع و آگاهی دقیق از نحوه کار مجریان و مسیئولان خدمتگذار حق مردم است روابط عمومی ها را مسئول ادای این حق و اطلاع رسانی از روند خدمت ها و ایفای مسئولیت ها و اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع از عملکرد سازمان ها و ارگان های مختلف به افکار عمومی عنوان کرده است.
سلیمانی‌دشتکی همچنین خاطر نشان کرده است: در شرایط کنونی که دشمن تمام توان و تلاش خود را برجنگ روانی وایجاد یاس و ناامیدی در جامعه ودلسرد کردن مردم از مسئولان گذاشته است، توجه به نقش وجایگاه روابط عمومی ها و تقویت سیستم اطلاع رسانی برای خنثی سازی این نقشه شوم اهمیت مضاعف یافته است .
استاندار ایلام با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از تلاش و زحمت شبانه روزی مسئولان و مدیران حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های مختلف اجرایی، فرمانداری ها، شهرداری ها، شرکت ها، نهاد ها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی استان ایلام در یک سال گذشته بویژه در ایام هفته دولت، اربعین، دهه مبارک فجر و سیل اخیر، قدردانی کرده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.