فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: با حضور به موقع پلیس، مرد 35 ساله مهرانی از خودزنی نجات یافت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی با بیان اینکه این مرد مهرانی با سلاح گرم اقدام به خود زنی کرده بود، گفت: حوالی ساعت یک بامداد روز گذشته، فردی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان مهران تماس گرفت و عنوان داشت که یکی از اعضای خانواده‌اش با وی تماس گرفته و اعلام کرده که قصد خودزنی با سلاح گرم دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه بلافاصله موضوع فوق با قاضی کشیک در میان گذاشته شد، افزود: پس از اخذ دستورات لازم، مأموران گشت کلانتری صالح آباد بلافاصله به آدرس اعلامی اعزام شدند که با این حضور به موقع، این مرد که با استفاده سلاح گرم اقدام به خود زنی کرده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

وی در ادامه اظهار داشت: نیروهای پلیس پس از انجام اقدامات اولیه برای نجات این شهروند که یک گلوله به قفسه سینه خود شلیک کرده بود، با اورژانس 115 هماهنگی‌های لازم به عمل آورده و پس از حضور عوامل اورژانس در محل، با توجه به وضعیت جسمی فرد، بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد.
 
این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه وضعیت فعلی این فرد رضایت بخش اعلام شده است به خانواده‌ها توصیه کرد: با گفت‌وگو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بین اعضای خانواده را حل و فصل کنید تا از بروز رفتارهای پرخطر این چنینی پیشگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.