به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز یکشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان اظهار داشت: معلمی شغلی خاص است که با هیچ حرفه و شغل دیگری قابل قیاس نیست.
نوذری یادآور شد: مقام معلم اندازه و معیار نداشته چراکه اندیشیدن و تفکر کردن را به ما می آموزد و مسیر اصلی زندگی در مدرسه شکل خواهد گرفت.
وی با تاکید بر اینکه یک معلم در شکل گیری و جامعه پذیری شهروندان نقش مهمی دارد گفت: اگرچه مشکلات معیشتی وجود داشته ولی نباید هیچ مساله ای بر علم، تحصیل و آموزش معلمان تاثیر گذاشته و آثار و برکات آنرا در زندگی خواهیم دید.

*** آموزش کلید صلح و امنیت جامعه است
معاون استاندار ایلام با ذکر اینکه آموزش کلید صلح، امنیت، دموکراسی و توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه است، اضافه کرد: تا توسعه آموزشی نباشد هیچکدام از این مسایل محقق نخواهد شد و آموزش بدون معلم معنایی ندارد.
نوذری تاکید کرد: باورها، اعتقادها و ارزش ها از طریق معلمان به نسل های آینده منتقل خواهد شد.

** حفظ وحدت نیاز اصلی کشور در شرایط تحریمی است
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: دشمنان امروز کمر همت بسته اند تا نظام اسلامی ایران را ساقط و برنامه خود را با فشارها و تحریم های اقتصادی عملیاتی کرده اند.
نوذری تروریستی خواندن سپاه و اعمال تحریم های نفتی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: اگرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما آنچه نیاز داریم وحدت کلمه است که باید شکل بگیرد.
وی تاکید کرد: آنچه معلمان امروز وظیفه دارند آگاهی نسل جوان جامعه از توطئه های دشمنان است که با ترفندهای مختلف درصدد نابودی این کشور هستند ولی بی شک راه به جایی نخواهند برد.
در این آیین که در سالن امور تربیتی شهر ایلام برگزار شد از 122معلم نمونه استان ایلام تجلیل شد.
از این شمار 22 معلم از مدارس غیر دولتی و 100 معلم نیز از مدارس دولتی به عنوان نمونه انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
12 هزار فرهنگی در استان ایلام مشغول آموزش 90 هزار دانش آموز هستند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.