به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته، شاغل و خانواده شهدای فرهنگی میانه، اظهار داشت: باید با انسجام و وحدت ملی که محور آن فرهنگیان بصیر و آگاه جامعه می باشند به مقابله با هجمه ها و چالش اقتصادی تمام عیار از جانب معاندان نظام و در راس آنها استکبار جهانی پرداخت.
وی با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف و اسوه معلمی شهید آیت الله مطهری، به نقش هدایتی و پیشرو بودن فرهنگیان در جامعه اشاره کرد و گفت: با انسجام و وحدت ملی با محوریت فرهنگیان می توان بر مشکلات غلبه کرد.
مشایخی جنگ تمام عیار اقتصادی و پمپاژ ناامیدی در جامعه بویژه در بین نسل نوجوان و جوان را از توطئه ها و تهدیدات مهم در جامعه برشمرد و افزود: همه بویژه فرهنگیان بعنوان قشر آگاه جامعه نباید بگذاریم ناامیدی و القائات مختلف به این نسل تحمیل شود.
وی تعارض فکری، رفتاری و اداری در جامعه را از دیگر مشکلات جامعه خواند و گفت: باید از سوی دستگاه های نظارتی عرصه بر مفسدان که از تحریم ها سوء استفاده می کنند تنگ تر شود.
فرماندار شهرستان ویژه میانه، پشتیبانی مردم از نظام، انقلاب، اطاعت از رهبری و حرکت در مسیر منویات رهبری را بعنوان گام دوم انقلاب سبب عبور موفقیت آمیز از این گذر عنوان کرد و گفت: توسعه پایدار جامعه برنامه اصلی نظام اسلامی ایران بوده و برای این موضوع نیروی انسانی ماهر و کارآمد نیاز است که به دست شما فرهنگیان بعنوان مرجعیت اجتماعی، علمی و آموزشی تربیت می یابند.
در پایان مراسم از بازنشستگان فرهنگی، فرهنگیان نمونه و خانواده شهدای فرهنگی میانه تجلیل شد.
/3071/7231/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.