سرهنگ شهروز حیدریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقلام به وزن 90 تن شامل 108 قلم ملزومات مختلف چون مواد خوراکی، پتو، پوشاک، فرش و دیگر ملزومات ضروری خانوارهای سیل زده است.
وی افزود: سپاه آذربایجان غربی به مدت 2 هفته در منطقه سیل زده چم شیر سیروان اقدام به دایر کردن موکب برای اطعام خانوارهای خسارت دیده کرد.
حیدریان یادآور شد: همچنین 200 نفر از گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه استان آذربایجان غربی برای کمک به مردم سیل زده استان لرستان به این استان اعزام شدند و نیز با دایر کردن آشپزخانه سیار به مدت 19 روز غذا و نان پخت و بین سیلزده ها توزیع می کردند.
وی از ارسال 20 دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی به استان خوزستان خبر داد و گفت: این ماشین آلات در امر بازگشایی مسیرها و احداث راه ها جدید در استان خوزستان به سیلزدگان این استان کمک کردند.
وی همچنین به ارسال 10 کامیون مواد غذایی، پوشاک، پتو، و دیگر ملزومات به استان گلستان در ابتدای سال جاری برای توزیع در بین مردم آسیب دیده از سیل این استان اشاره کرد.
حیدریان تاکید کرد: این اقلام توسط کمک های اهدایی مردم به پایگاه های بسیج مساجد و فراخوان های عمومی گردآوری و از سوی سپاه به استان های خسارت دیده ارسال شده است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.