به گزارش ایرنا، دکتر راضی ناصری فر روز یکشنبه در همایش روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی در محیط کار و فعالیت، به تلاش بهتر همراه با آرامش روانی و ذهنی می انجامد.
وی با بیان اینکه تضمین محیط های کاری ایمن و سالم و توجه ویژه به بعد روانی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ایمنی و سلامت محیط کار یک ضرورت برای کارگر و کارفرماست و به سلامت روانی جامعه کمک می کند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: نگهداری و بهبود سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کارکنان مشاغل مختلف از راه پیشگیری از خطرهای تهدیدکننده، مطالعه شرایط نامناسب محیط کار و اثرهای سوء آن بر تندرستی آنان از جمله اهداف بهداشت حرفه‌ای به شمار می رود.
ناصری فر یادآور شد: سازمان بین المللی کار (ILO) هر سال با هدف پیشگیری از حوادث و بیماری های شغلی، شعاری را برای این روز می گزیند که آینده کاری ایمن و سالم به عنوان شعار امسال انتخاب شده است.
وی اضافه کرد: برگزاری این مراسم بخش مهمی از راهبرد‌های جهانی سازمان بین‌المللی کار برای ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در همه محیط‌ های کاری به شمار می رود که باعث ارتقای آگاهی ‌های مردم و افزایش امنیت و سلامت در محیط کار می ‌شود.
همایش روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای با هدف کنترل و پیشگیری از حوادث شغلی با مشارکت مرکز بهداشت ایلام در سالن اجتماعات هتل زاگرس برگزار شد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.