مجید عسگری روز شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: از 33 واحد صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی تنها 10 واحد فعال، چهار واحد در حال ساخت و ساز و بهره برداری بوده و مابقی راکد یا نیمه فعال هستند.
وی با اشاره به اشتغال 200 نفری این واحدهای فعال، افزود: باید تلاش کرد تا سایر واحدهای این شهرک نیز فعال ، کار ، تولید و اشتغال در این شهرک رونق گیرد.
فرماندار دهلران یادآور شد: کارخانه آرد از فعال ترین واحدهای تولیدی این شهرستان است که روزانه حدود 60 تن محصول را تولید و به بازار عرضه می کند.
عسگری تاکید کرد: روزانه 60 تن آرد مرغوب و باکیفیت این کارخانه برای واحدهای نانوایی در شهرستان های دهلران، آبدانان ، مهران و ایلام ارسال می شود.
وی ضمن بازدید از آزمایشگاه کارخانه آرد همچنین از سیلوی ذخیره گندم شهرک صنعتی با توجه به فصل برداشت محصول گندم بازدید و بر تسریع در روند تحویل گرفتن گندم و رعایت ساعات تحویل از کشاورزان در این ایام تاکید کرد.
شهرستان 70 هزار نفری دهلران در 228 کیلومتری جنوب ایلام با توجه به دارا بودن ذخائر عظیم انرژی و همچنین زمین های کشاورزی حاصلخیز از قطب های اصلی تولید در استان ایلام است.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.