به گزارش ایرنا، علیرضا عباس نوری روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار دهلران در خصوص اعتراض کارگران اخراجی شرکت پیمانکاری اویکو پتروشیمی دهلران اظهار داشت: بدلیل متفاوت شدن شرایط کار این شرکت در پروژه و از طرفی کاهش حجم کاری آن و از سوی دیگر مشکلات قراردادی این شرکت موجب مشکلاتی برای کارگران شاغل در این شرکت ایجاد شد.
وی افزود: 60 نفر از نیروهای اویکو از شرکت های پیمانکاری اویک پتروشیمی دهلران بیکار شده اند که امیدواریم با حل مشکلات قراردادی این شرکت کارگران دوباره مشغول بکار شوند.
مدیر اویک پتروشیمی دهلران ابراز امیدواری کرد در صورت تفاهم بر روی قیمت با این شرکت در اردیبهشت ماه قرارداد این افراد تمدید شود.
عباس نوری از اشتغال 372 نفر در پتروشیمی دهلران خبر داد و تاکید کرد: از این تعداد 70 درصد بومی و مابقی غیر بومی هستند که سیاست ما افزایش نیروهای بومی در این پروژه هاست.
فرماندار دهلران نیز در این دیدار گفت: کارگران باید از طریق مجاری قانونی مطالبات خود را پیگیری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در این زمینه بررسی های لازم را صورت خواهد داد.
مجید عسگری بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی در شرکت های فعال منطقه تاکید کرد و افزود: تدابیری اتخاذ شود تا پیمانکاران پتروشیمی از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان درخواست نیروی مورد نیاز خود را دنبال کنند.
وی یادآور شد: پیمانکار شرکت اویکو از زیر مجموعه های شرکت اویک قول داده مشکلات کارگران را ظرف 10 روز آینده تعیین تکلیف کند.
صبح امروز جمعی از کارگران اخراجی شرکت اویکو از پیمانکاران شرکت اویک پتروشیمی دهلران در پایان قرارداد کاری خود تجمعی اعتراضی داشتند.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.