به گزارش ایرنا، این آیین به همت حوزه هنری استان و شماری از دستگاه های اجرایی همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور استاندار ایلام، جمعی از مدیران استان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در چهارمین دوره این آیین در مجموع از 20چهره فرهنگی، هنری برتر سال 97 استان ایلام در حوزه های مختلف رسانه، عکس، فیلم، موسیقی، نمایش و غیره که پارسال در جشنواره های استانی، منطقه ای و ملی حایز رتبه شده اند، تجلیل شد.
در این آیین از آزاده خرم خبرنگار اجتماعی و فرهنگی خبرگزاری ایرنا مرکز ایلام از سوی اداره کل بهزیستی ایلام به دلیل موفقیت در جشنواره ملی عکس و دلنوشته این اداره کل تقدیر و در ردیف چهره های برتر فرهنگی سال 97 قرار گرفت.
این خبرنگار همچنین پارسال در سومین دوره برگزاری این رویداد فرهنگی، به علت موفقیت در جشنواره ملی تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت به عنوان هنرمند برتر سال 96 انتخاب و از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل شد.
مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ایلام در این آیین گفت: مقوله دولتی و غیر دولتی در هنر انقلاب اسلامی معنایی نداشته چراکه سامانه فکری حاکم در جامعه تنفسگاه هنرمندانی است که در پرتو آن هنرنمایی کرده و به خلق اثر می پردازند.
محمدعلی قاسمی افزود: این آیین مجلس انس هنرمندانی است که در حوزه های مختلف نقش آفرینی کرده و باید شناخته شده و مورد تقدیر قرار بگیرند.
همچنین در این آیین تندیس ویژه هفته هنر انقلاب به فرمانده سپاه شهرستان ایلام اهدا شد.
همایش تجلیل از هنرمندان برتر سال همه ساله به همت حوزه هنری استان ایلام فرودین ماه و در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.