دکتر کریم لاله ماژین روز دوشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: ورود رسانه ها به تمام حوزه های درمان و بیان اقدامات و پیشرفت ها می تواند مسائل، مشکلات و نیازهای ضروری مردم را با انعکاس بموقع رفع کند.
وی افزود: اعتمادی که امروز مردم به اصحاب رسانه دارند به سادگی به دست نیامده است خبرنگاران باید تلاش کنند با انعکاس بموقع و موثق اطلاعات این اعتماد را حفظ کنند.
لاله ماژین تاکید کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همواره تلاش کرده است از اصحاب رسانه استان به واسطه وظیفه خطیری که بر دوش دارند حمایت کند چرا که توسعه امروز فضای مجازی به سبب خبر رسانی به موقع خبرنگاران است.
وی در ادامه گفت: حوزه مدیریت درمان به بیش از 380 هزار بیمه شده تحت پوشش در استان ایلام خدمت رسانی می کند و خدمات آن بصورت مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود.
لاله ماژین یادآور شد: در درمان غیر مستقیم 300 مرکز در استان ایلام فعال است و بیش از 98 درصد آنها طرف قرارداد با تامین اجتماعی هستند.
وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین خریدار و دومین ارائه کننده خدمات درمانی و بهداشتی کشور جهت ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات به بیمه شدگان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.
لاله ماژین افزود: مدیریت درمان استان ایلام با دارا بودن سه مرکز درمانی ملکی شامل دی کلینیک ( مرکز جراحی محدود)، درمانگاه شماره 2، درمانگاه عمومی شهرستان دهلران و بیمارستان 22 تختخوابی هیات امنایی به بیمه شدگان ارائه خدمت می کند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.