سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت راه های ارتباطی در استان افزود: در حال حاضر محور فرعی جاده قدیم صالح آباد و محور دره شهر به سمت ایلام و جاده اصلی سرابله - حمیل به سمت کرمانشاه شاهد بار ترافیک است.
وی از مسدود شدن محور ایلام - مهران به علت رانش (حد فاصل بین تونل راه کربلا و دوراهی قدیم و جدید) خبر داد و یادآور شد: هم اکنون ارتباط از جاده قدیم صالح آباد که یکی از جاده‌های فرعی است، انجام می ‌گیرد.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: این محور گنجایش تردد زیاد خودروها را ندارد، ماشین‌های سنگین و رانندگانی در حال برگشت از این محور هستند باید رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.
سرهنگ همتی زاده از مسدود شدن تونل اربعین به علت رانش خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر رانندگان از جاده قدیم قلاجه رانندگان تردد می کنند.
وی از مسدود شدن محور دره شهر – پل دختر نیز خبر داد و افزود: محور جایگزین آن تلخاب - رومشکان که یکی از جاده‌های روستایی باریک و پرپیچ و خم است.
رییس پلیس راه استان ایلام با تاکید بر پرهیز از رانندگی با سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: رعایت فاصله طولی نقش مهمی در پیشگیری و جلوگیری از تصادف در جاده ها دارد.
وی تاکید کرد: ماموران پلیس راه ایلام به صورت محسوس و نامحسوس در راستای تامین آسایش و روان سازی تردد در جاده های استان با همکاری مردم و مسافران به انجام وظیفه مشغول هستند.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان ایلام با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98«نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.