سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه روز گذشته در جاده های استان سمنان هیچ سانحه فوتی رخ نداد، افزود: در 24 ساعت گذشته 17 سانحه خسارتی در محورهای استان رخ داد.
وی بیان کرد: بی توجهی رانندگان به جلو علت بیشتر سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان در روز چهاردهم فروردین 98 بود و 60 درصد سوانح در این روز از نوع واژگونی وسیله خودرو بود.

** ترافیک محور مشهد به تهران پرحجم و روان
رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: ترافیک در محور اصلی مشهد به تهران در محدوده استان سمنان در پانزدهم فروردین 98 پُرحجم و روان است.
وی با اشاره به مسدود بودن چهار محور در استان سمنان، بیان کرد: محور شاهرود- آزادشهر همچنان بر اثر ریزش کوه مسدود است.
کبیری ادامه داد: محورهای چاشم به خطیرکوه، پرور به پشتکوه و طرود به معلمان نیز در اثر بارش های اخیر تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
وی با تاکید بر پرهیز از رانندگی با سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: رعایت فاصله طولی نقش مهمی در پیشگیری و جلوگیری از تصادف در جاده ها دارد.
رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: با توجه به پیش بینی ترافیک سنگین در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، مسافران بازگشت خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند و با برنامه ریزی و مدیریت زمان سفر در جلوگیری از سوانح مشارکت کنند.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98 «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.