سرهنگ تقی کبیری روز دوشنبه به ایرنا افزود: از ابتدای طرح نوروزی از بیست و پنجم اسفند 97 تا روز چهارم فروردین 98 تعداد هشت نفر از هموطنان در تصادف ها جان باختند که این تعداد در مدت مشابه پارسال 23 نفر بود.
وی با اشاره به کاهش 13 درصدی تعداد مجروحان تصادف های جاده ای امسال، یادآور شد: در همین بازه زمانی از سفرهای نوروزی امسال 160 نفر و در مدت مشابه سال گذشته 184 نفر در تصادف های جاده ای سمنان مجروح شدند.
رئیس پلیس راه استان سمنان به آمار سوانح رانندگی نوروزی در روز چهارم فروردین 98 اشاره و اضافه کرد: دیروز هشت سانحه در جاده ها رخ داد که فوتی نداشت ولی با 15 مجروح همراه بود.
وی تاکید کرد: علت نیمی از هشت سانحه رانندگی روز چهارم فروردین 98 در جاده های استان سمنان بی توجهی راننده به جلو بود که نشان می دهد رانندگان باید با هوشیاری بیشتری در محورها تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: تاکنون بیش از چهار میلیون و 100 تردد وسیله نقلیه در استان ثبت شده است.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98 «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.