سعید کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مواد غذایی، آشامیدنی، البسه، دارو و دیگر اقلام مورد نیاز این مناطق از طریق بالگرد به منطقه ارسال می شود.
وی افزود: با کمک هلال احمر، بنیاد برکت و دیگر نهادها و البته کمک های مردمی سعی شده که اقلام مورد نیاز مناطق گرفتار در سیلاب از طریق بالگرد تامین شود.
کریمیان یادآور شد: عمده خسارت های سیل را منطقه ماژین دره شهر و روستاهای این بخش متحمل شده اند و اکنون آب، برق و گاز این مناطق قطع است.
وی گفت: در روستاهای عرب رودبار به ویژه روستای چشم شیر به علت عقب نشینی سد سیمره به خاطر حجم زیاد آب جاده ای دسترسی به زیر آب رفته اند و امکان تردد در این جاده ها وجود ندارد.
وی تاکید کرد: با وجود آنکه بارش ها و سیلاب در استان ایلام شدید بود اما تلفات جانی تا این لحظه در هیچ جای استان گزارش و مخابره نشده است.
کریمیان افزود: هم اکنون با توجه به شرایط منطقه ماژین دره شهر، استاندار ایلام برای رصد موضوع از نزدیک در این شهرستان استقرار دارد.
به گزارش ایرنا، بارش های سیلابی که از روز شنبه هفته جاری شروع شد به ابنیه، تاسیسات زیربنایی، زیربخش های کشاورزی و عشایری، ساختمان های اداری و مسکونی خساراتی را وارد کرد.
/6034/7172
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.