استاندار ایلام تاکید کرد: ۱۹ روستا، یک شهر و هفت کانون عشایری در این منطقه وجود دارد که هنوز پس از گذشت ۳۰ ساعت به آنها امدادرسانی نشده است. ارتش و سپاه برای ارسال بالگرد به ما قول داده‌اند اما هنوز بالگردها نرسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی درباره وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در استان ایلام گفت: اوضاع در حال حاضر کنترل شده و بارندگی کمتر شده است و رودخانه‌ها آرامش پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: امدادرسانی در دو قسمت تقسیم شده است؛ در مناطقی که دسترسی جاده‌ای داشتیم مانند دهلران، مهران و دره‌شهر امدادرسانی خوب انجام شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه مشکل اصلی نبود بالگرد است، اظهار داشت: در محدوده بین دره شهر و پلدختر بخشی از استان ما کاملا محاصره شده است و بالگرد کوچکی داریم که امکان امدادرسانی گسترده با آن وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دسترسی تلفن از امروز امکانپذیر شده است، تصریح کرد: ۱۹ روستا، یک شهر و هفت کانون عشایری در این منطقه وجود دارد که هنوز پس از گذشت ۳۰ ساعت به آنها امدادرسانی نشده است. ارتش و سپاه برای ارسال بالگرد به ما قول داده‌اند اما هنوز بالگردها نرسیده‌اند. 

وی افزود: امکانات ما آماده‌ است اما بالگرد نداریم جاده فرعی نیز در دست احداث است تا بتوانیم دسترسی زمینی پیدا کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.