معروف بسطامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندان توجه داشته باشند در این ایام افراد سودجو از خالی بودن منازل استفاده کرده و دست به سرقت می زنند، بنابراین مردم باید در حد توان از اموال خود مراقبت تا از اقدام فرصت طلبانه افراد سود جو جلوگیری شود.
وی افزود: هماهنگی لازم برای خدمات رسانی و تامین امکانات و رفاهیات برای مسافرانی که قصد عزیمت به ایلام را دارند توسط ستاد خدمات سفر شهرستان صورت گرفته است.
بسطامی یکی از ضروریات خدمت رسانی را تهیه محل اسکان مسافران عنوان کرد و گفت: چهار مکان برای اسکان مسافران تجهیز شده که با فضاسازی و تبلیغات محیطی با نصب بنر توسط شهرداری و آموزش و پرورش در شهر ایلام فراهم شده است.
وی همچنین بر لزوم ساماندهی دست فروشان سطح شهر تاکید کرد و یادآور شد: شهرداری در سطح شهر مکانی را برای استقرار دست فروشان در نظر گرفته که موجب تسهیل در خرید مردم در ایام پایانی سال نیز خواهد شد.
بسطامی افزود: بر اساس قانون سد معبر خلاف قانون است و بر اساس قوانین، شهرداری و دستگاه های امنیتی و انتظامی می توانند با افراد خاطی برخورد کنند اما از طرفی با توجه به اوضاع اقتصادی مردم باید حقوق دست فروشان نیز رعایت شود و با ساماندهی مکانی برای تجمع آنان به فروش اقلام خود بپردازند.
فرماندار ایلام در بخش دیگری ازسخنانش با تاکید بر لزوم تنظیم بازار در آستانه نوروز گفت: مسئولان ستاد تنظیم بازار شهرستان باید به گونه ای کنترل بازار را در دست گیرند که مردم با احساس آرامش و اعتماد در روزهای پایانی سال مایحتاج خود را تهیه کنند.
وی افزود: در این ایام بازار باید به طور مستمر پایش شود و برای تامین و توزیع به‌ موقع اقلام برنامه‌ ریزی صورت گیرد و بر عرضه کالا نظارت شود.
بسطامی با بیان اینکه مایحتاج عمومی مردم برای ایام پایان سال و تعطیلات نوروز به اندازه کافی تامین شده، افزود: سیاست دولت کاهش هزینه‌های تولید و افزایش کیفیت در محصولات و فرآورده‌های غذایی است.
فرماندار ایلام بر لزوم جلوگیری از افزایش غیرمنطقی میوه ها اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان شهرستان درتلاشند میوه‌های مورد نیاز مردم در زمان مناسب و متناسب با نیاز مردم و قیمت و کیفیت مناسب تهیه و در دسترس عموم قرار دهند.
وی همچنین به طبیعت گردی مردم و استفاده از منابع خدادادی اشاره کرد و گفت: با توجه به نزولات جوی مناسب و فرا رسیدن بهاری دلپذیر مردم در این ایام در مناطق مختلف و تفرجگاه ها حضور دارند اما باید از منابع طبیعی محافظت و از تخریب جنگل ها پرهیز کنند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.