به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار نورعلی یاری افزود: نیروی انتظامی ایلام برای مناسبت های خاص در پایان سال و نوروز اقدامات خیلی خوبی از جمله کشف مواد محترقه و منفجره داشته است.
وی از کشف و ضبط بیش از 50 هزار عدد انواع مواد محترقه در چند روز اخیر خبر داد و افزود: چهارشنبه سوری سنت دیرینه‌ ای است که از قبل بوده و خواهد بود، هر ساله در این راستا تمهیدات بسیار خوبی توسط پلیس اتخاذ می ‌شود اما در کنار آن شاهد حوادث بسیار تلخ و دلخراشی هستیم.
فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان در ایام پایانی سال، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم شاهد هیچ گونه حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال نباشیم.
سردار یاری اضافه کرد: نقاطی برای شادی جوانان در منطقه چغاسبز و هم در منطقه بانگنجاب در نظر گرفته شده است، لذا انتظار داریم که جوانان به مواد محترقه خطرناک تحت هیچ شرایطی دست نزنند.
سردار یاری تصریح کرد: در سال‌های گذشته مورد حادی در سطح استان در این زمینه نداشتیم، اما در سطح کشور حوادث بسیاری بوده که امسال نیز با مدیریت و تمهیدات خوبی که وجود دارد حادثه ایجاد نخواهد شد.
به گزارش ایرنا ، چهارشنبه‌ سوری که با نام‌های جشن چهارشنبه پایان سال و شب چهارشنبه سرخ نیز شناخته می‌شود، یکی از جشن‌های ایرانی است که در شب واپسین چهارشنبه سال (از غروب سه ‌شنبه) برگزار می‌شود و نخستین جشن از مجموعه جشن‌ها و مناسبت‌های نوروزی است.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.