رئیس پلیس استان اردبیل از آماده‌باش نیروهای پلیس استان اردبیل با 573 تیم عملیاتی در نوروز سال 98 خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار هوشنگ حسینی در آستانه سال نو در تشریح فعالیت‌های پلیس اردبیل همزمان با نوروز سال 98 در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس استان اردبیل از 29 اسفند تا 17 فروردین 98 در آماده‌باش کامل بوده و امنیت خاطر مردم و مسافران ورودی به استان را تامین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال پلیس شعار نشاط بهاری، نظم و قانونمداری را برای خود برگزیده است، خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای سالجاری قرارگاه نوروزی امام علی (ع)  ایجاد شده و تمام نیروهای پلیس با توان نظامی و عملیاتی خود در خدمت مردم خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ایجاد کانکس‌ها و گسترش واحدهای گشتی و انتظامی را در ایام نوروز در اردبیل یادآور شد و بیان کرد: ما روزانه با 92 تیم عملیاتی و در کل با 573 تیم با بیش از یک هزار و 338 نیرو در خدمت مردم و مسافران خواهیم بود تا نوروز بی‌حادثه‌ و کم‌خطری را تجربه کنند.
حسینی از انجام تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط بهینه پلیس با مردم خبر داد و تصریح کرد: مردم استان می‌توانند با دو شماره تلفن 04521821233 و 04533233935 در ایام نوروز با پلیس در ارتباط بوده و مسایل و مشکلات خود را در میان بگذارند.
 
مخالف شادی مردم نیستیم

رئیس پلیس استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال و حوادث این روز گفت: ما قطعا مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم اما با عواملی که سلامت روحی و روانی مردم را در این روز به مخاطره بیندازند مقابله کرده و با آنها برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.
حسینی از کاهش کشفیات مواد محترقه خارجی به دلیل بالا بودن قیمت این مواد در اردبیل اشاره کرد و افزود: آمار کشفیات مواد محترقه خارجی در اردبیل نسبت به سال‌های گذشته با کاهش محسوسی مواجه بوده به طوری که ما کاهش 87 درصدی کشفیات مواد محترقه در استان را شاهد هستیم.
وی مواد محترقه دست‌ساز را از خطرناک‌ترین نوع مواد اعلام و اظهار کرد: به دلیل روی آوردن مردم به ساخت بمب دستی ما عملیات گسترده‌ای را در راستای شناسایی، کشف و ضبط این مواد در استان شروع کردیم به طوری که افزایش 100 درصدی را در کشف مواد محترقه دست‌ساز شاهد بودیم.
فرمانده انتظامی استان اردبیل از مجروح شدن 143 نفر در حادثه چهارشنبه‌سوری سال گذشته در اردبیل خبر داد و گفت: در این حوادث یک نفر از این مجروحان جان خود را از دست داد که در این میان از خاننواده‌ها خواسته شده تا نهایت دقت را در رفت و آمد جوانان و نوجوانان خود در این ایام به عمل آورند.
حسینی ادامه داد: نقش آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی در کاهش استفاده از موادمحترقه در ایام چهارشنبه سوری و نوروز بسیار موثر بوده که ما از این نهادها نیز درخواست کردیم تا با ایجاد بسترهای مناسب دانش‌آموزان و نوجوانان را با مخاطرات و آسیب‌های ناشی از آن آشنا کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.