به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم، نرخ اجناس به طور معمول از سوی فروشندگان افزایش می یابد و در راستای نظارت بر قیمت کالاها باید دستگاه های متولی به طور جدی وارد عمل شوند.
وی افزود: باید دستگاه ها گزارش های هفتگی خود را به دبیرخانه تنظیم بازار و سپاه به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارائه دهند تا با تشریک مساعی با متخلفان گران فروشی و کم فروشی برخورد شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: یکی از نکات مهم برای بازرسان محرز شدن تخلف افراد است و همچنین چند نرخی بودن اجناس مشابه نیز باعث سردرگمی خریدار و فروشنده می شود، باید اجناس دارای تک نرخ واحد باشند یا تفاوت قیمت های اجناس مشابه فاحش و چشمگیر نباشد.
کریمی تبار یادآور شد: چندنرخی بودن اجناس مشابه بیانگر عدم نظارت درست و منطقی بر قیمت ها و فرایند عرضه و تقاضا است که برای عید نوروز این روند باید ساماندهی شود.
وی اظهار داشت: رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاه ها ، رسیدگی به خواسته های آنها و تلاش برای حصول نتیجه نهایی تقاضای مردم از مهمترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.
وی گفت: تکریم ارباب رجوع و برگزاری میز خدمت از طرف استاندار ایلام در نمازجمعه و در محلات مختلف به عنوان یک طرح اجتماعی مورد استقبال و رضایت مردم قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، در این نشست با حضور دستگاه های عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر و در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.