مدیرکل آموزش و پرورش ایلام روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این سفر 6 نفر از معاونان و مسوولان این وزارتخانه وزیر آموزش و پرورش را همراهی و به منظور بررسی وضعیت آموزشی مناطق مختلف ایلام به شهرستان ها اعزام شدند.
اسفندیار رستم زاد روز شنبه به خبرنگار ایر نا گفت: معاون پرورشی، معاون آموزش ابتدایی، سرپرست سازمان نهضت سواد آموزی، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیرکل شوراهای آموزش و پرورش و رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارتخانه آموزش و پرورش وزیر را در این سفر همراهی می کنند.
وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه در سفر 2 روزه به ایلام برنامه های مختلفی دارند که از جمله آنها دیدار با مسوولان استان، بازدید از مدارس، دیدار با نخبگان دانش آموزی، دیدار با نمایندگان انجمن های اولیا و مربیان، مصاحبه خبری، شرکت در شورای اداری، شورای آموزش و پرورش و مناطق مرزی، شورای انجمن اولیا و مربیان استان، حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری و دیدار با تشکلهای فرهنگیان برنامه های سفر روز نخست وزیر آموزش و پرورش به این استان است.
عزیمت به شهرستان چرداول، افتتاح استخر، بازدید از مدرسه، دیدار با معلمان این مدرسه و دیدار با خانواده شهید فرهنگی در این شهرستان از جمله برنامه های سفر روز دوم بطحایی و هیات همراه به این استان است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.