به گزارش ایرنا، واریانت چشمه شیرین مسیری حادثه خیز بین شهرستان های بدره به دره شهر سال 96 به منظور رفع نقاط حادثه خیز به بهره برداری رسید اما این روزها خبرساز شده و مشکلاتی را برای رانندگان عبوری این مسیر به وجود آورده است.
بارندگی های اخیر باعث رانش زمین و مسدود شدن چندباره این واریانت شده است، اگر چه با تلاش شبانه روزی مسئولان راهداری کنارگذر موقت جهت تردد رانندگان ایجاد شده است اما شهروندان خواستار تسریع در باز شدن این مسیر هستند.
یکی از رانندگان و اهالی شهرستان بدره به خبرنگار ایرنا گفت: بارها شاهد تصادف های متعددی در این مسیر بودم که باعث کشته شدن چندین نفر شده است.
علی مرادی افزود: با توجه به اینکه اینجا یک شهرستان گردشگری است و با نزدیک شدن به ایام نوروز بسیاری از مهمانان نوروزی به این شهرستان مسافرت می کنند با این وضعیت جاده اگر اتفاق یا مشکلی برای فردی پیش آید چه کسی جوابگو خواهد بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در این خصوص گفت: واریانت چشمه شیرین یکی از نقاطی است که مستعد رانش در طول راه های استان است، راهداران به صورت 24 ساعته در این محور مستقر هستند که کار ریزش برداری و رانش را انجام می دهند.
نورالله دلخواه تاکید کرد: با توجه به این که حجم رانش بسیار زیاد است، بازگشایی این محور به 10 تا 15 روز زمان نیاز دارد.
وی اضافه کرد: هم اینک و با توجه به بسته شدن مسیر اصلی، خودروهای عبوری می توانند از مسیر جایگزین (جاده انحرافی محور قدیم) استفاده کنند.
با توجه به این که کمتر از یکسال از افتتاح این پروژه می گذرد اما در همین مدت بارها شاهد ریزش کوه و مسدود شدن این جاده و تصادفات منجر به فوت در این منطقه هستیم که انتظار می رود که مسئولان برای رفع همیشگی این مشکل چاره اندیشی کنند.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.