ایوب درویشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 252 میلیارد ریال و اشتغالزایی 577 نفر در شهرستان های مختلف استان افتتاح و به بهره برداری می رسند.
وی همچنین از افتتاح 238 پروژه عمرانی بالغ بر پنج هزار و 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی سه هزار و 120 نفر در حین اجرای پروژه و 464 نفر پس از بهره برداری خبر داد و گفت: این در حالی است که 48 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 591 میلیارد ریال و اشتغالزایی 548 نفر در حین اجرای پروژه و 182 نفر پس از بهره برداری آماده کلنگ زنی هستند.
معاون استاندار ایلام افزود: در مجموع 330 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و 853 میلیارد ریال با اشتغالزایی سه هزار و 668 نفر در حین اجرای پروژه و یک هزار و 223 نفر پس از بهره برداری افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.
درویشی ادامه داد: احداث چندین سالن ورزشی، بهسازی راه های روستایی، اجرای چندین طرح گردشگری، اجرای طرح های روشنایی ، طرح های آبیاری تحت فشار، احداث پمپ بنزین، پرورش ماهی، احداث کتابخانه، پرواربندی، طرح جنگل کاری، خانه بوم گردی، گاز رسانی، کارگاه تولید بلک زنی، کارگاه تولید گلیم بافی ، گاوداری شیری و ... از جمله این طرح ها هستند.
درویشی گفت: خوشبختانه در طول چهل سال عمر با برکت نظام اقدامات و خدمات بسیار ارزنده و قابل توجهی در بخش های عمرانی، زیر ساخت ها و تولید و صنعت استان انجام گرفته و همچنان این خدمات در دست اقدام است.
وی اظهار داشت: مردم استان به عنوان مردمی پر تلاش و مرزدار شایسته بهترین خدمات هستند و دولت سعی داشته با ارایه خدمات مطلوب در بخش راه و گاز رسانی و توسعه سایر زیر ساخت ها گام های اساسی برای رفاه آنان بردارد.
وی ابراز امیدواری کرد با تداوم این خدمات تحول چشمگیری در بخش توسعه استان و فراهم شدن زیر ساخت ها و رفع محرومیت ایلام شاهد باشیم.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.