به گزارش ایرنا، محمد نوذری ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در ایلام اظهار داشت: نشاط و شادابی در راس اولویت های 9 هزار برنامه دهه فجر استان در دستور کار قرار و همچنین روابط عمومی برنامه های به روز به مردم ارائه کنند.
وی افزود: روابط عمومی ها با خلاقیت و نوآوری برنامه های دهه فجر را در استان اجرایی کنند چراکه امروز مخاطبان زیادی در جامعه برای مشاهده عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.
نوذری اظهار داشت: باید از مسائل موجود در استان به خصوص در حوزه هایی که نقد می شود دفاع کنیم، دفاع یعنی اینکه اول اینکه به موضوعات پاسخ دهیم و دوم اینکه خوب دفاع کنیم.
معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه فضای انتقاد در استان مطلوب است، گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های بزرگی در بخش زیارتی، گردشگری، نفت و گاز و ... است که باید در سطح ملی توسط رسانه ها و روابط عمومی معرفی شود.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی یکی از کشورهای مهم و تاثیرگذار جهان محسوب می شود و حتی حل بحران مسائل منطقه بدون حضور ایران امکان پذیر نیست که نشان از نفوذ بالای سیاسی نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام نیز گفت: انقلاب اسلامی یادآور پیر جماران است که انقلاب اسلامی را در دل ظلمت و بیداد استبداد و استکبار به پیروزی رساند و بعد از چهار دهه در اوج صلابت خود راه پر افتخاری را پیموده و آن را ادامه خواهد داد.
آیت قیصربیگی با با تأکید بر اطلاع رسانی دستاوردهای پیروزی انقلاب خاطر نشان کرد: متأسفانه در دولت تدبیر و امید آن چنان که باید و شاید در حوزه اطلاع رسانی و رسانه موفق عمل نشده است که واقعیت فعالیت های این دولت را نشان دهد و تعبیرهای متفاوتی می شود که این دولت خدمتگذاری مناسبی به مردم نداشته است که به دلیل عدم موفقیت در بحث اطلاع رسانی بوده است.
رئیس کمیته سازمان ها و نهادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید روابط عمومی دستگاه های بیشتر از پیش فعالیت کنند و مدیران روابط عمومی ها را تقویت کنند به جلسه روابط عمومی استانداری ها با رئیس دفتر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ایشان در این جلسه بر ارتقاء جایگاه روابط عمومی تأکید داشتند.
قیصربیگی بیان داشت: تبیین و سیاستگذاری برنامه های دولت یکی از کارهایی است که باید به همت روابط عمومی ها صورت گیرد و در این حوزه باید در اختیار نیروهای توانمند و خلاق قرار بگیرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام تأکید کرد: هر مدیری از یک بخشدار گرفته تا حد اعلای یک دولت اگر به روابط عمومی توجه نکند و به عنوان یک نهاد تأثیرگذار در ارتباط بین مردم و دولت در نظر نگیرد، نگاه مردم سالانه را گسترش نداده است.
وی بیان داشت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی در دهه مبارک فجر از فرصت تبیین دستاوردهای نظام استفاده کند و عملکرد نظام را به مردم انتقال دهند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.