به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: کارها و اقدامات انجام شده در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به مردم اطلاع رسانی شود، کارهای بزرگی در استان در ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیلات، کارگروه اشتغال و ... انجام شده که باید گفته شوند.
وی تصریح کرد: در جلسه استانداران کشور با رئیس جمهور بر اهتمام جدی حل مسائل و مشکلات مردم توسط مدیران و مسئولان تاکید شد که این مهم در استان نیز باید مسئولان و مدیران عملیاتی و اجرایی شود، تنگ نظری ها کنار گذاشته و دنبال حل مشکل مردم باشید.
استاندار ایلام اضافه کرد: شرایط خاصی در کشور حاکم است و همه مسئولان باید برای مقابله با تحریم های دشمنان آمادگی داشته باشند، مشکل معیشتی مردم توجه ویژه شود و حتما مسئولان در بین مردم بیشتر حضور داشته باشند.
سلیمانی دشتکی افزود: یکی از مهمترین اولویت های استان واگذاری طرح ها و پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی باشد چراکه منابع و اعتبارات دولتی محدود است و سالها برای اتمام یک پروژه ممکن است زمان ببرد.
وی بیان داشت: یکی از مهمترین مسائل استان که باید رسیدگی و پیگیری شود بحث شناسایی زمین های بلوکه شدن توسط دستگاه های اجرایی و تعیین تکلیف این زمین هاست، اگر دستگاه های اجرایی از این زمین ها استفاده نمی کنند به بخش های مختلف از جمله برای تامین مسکن نیازمندان واگذار شوند.
استاندار ایلام گفت: پروژه های برج هنر و بیمارستان 376 تختخوابی ایلام 2 پروژه مهم استان هستند که هرچه سریعتر باید تکمیل شوند، این استان به دلیل مسائل و مشکلات اجتماعی نیازمند یک مرکز فرهنگی و هنری مناسب است.
سلیمانی دشتکی افزود: این پروژه برج هنر حتما باید تا پایان سال تکمیل شود، ضمن اینکه هرچه از نظر اعتباری مشکلی داشته باشد همکاری خواهیم کرد که این پروژه به سرانجام برسد.

*11 طرح راهسازی در ایلام در حال اجراست
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام نیز در این جلسه اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 100 کیلومتر پروژه راهسازی شامل 11 طرح در استان در حال اجراست که برای تکمیل این پروژه ها چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
علی اصغر کاظمی عنوان کرد: امسال 2 هزار و 313 واحد مسکن امید در استان ساخته می شود و آماده همکاری با نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد برای واگذاری زمین برای ساخت مسکن مددجویان نیازمندان هستیم.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.