به گزارش ایرنا، سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی روز چهارشنبه اظهار داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت کندوی عسل در شهرستان مهران (بخش صالح آباد) و ایجاد نگرانی بین زنبورداران، اقدامات ویژه ای در مورد شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه تحقیقات، ماموران کلانتری بخش صالح آباد با استفاده از منابع اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی سارق کندوهای عسل که با خودرو پیکان سفید رنگ اقدام به سرقت می کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ شهبازبیگی تصریح کرد: با اعتراف متهم و کشف اموال مسروقه برای آن پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

** طرح برخورد با خودوری های دولتی بدون مجوز اجرا می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح برخورد با استفاده کنندگان ازخودروهای دولتی بدون مجوز درایلام خبرداد.
سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه استفاده ازخودروهای دولتی بدون داشتن مجوز و برگ ماموریت در ساعات غیراداری ممنوع و خلاق مقررات است، اظهار داشت: برابر قانون خودوری دولتی وسیله نقلیه ای است که برای اجرای وظایف مشخص و معین در هر وزارتخانه و یا شرکت و موسسه دولتی مورد استفاده قرار می گیرد و به پست سازمانی و مقام معینی اختصاص ندارد.
وی با اشاره به توقیف 10 دستگاه خودوری دولتی فاقد مجوز از شروع این طرح افزود: در قانون به صراحت آمده است که استفاده از اتومبیل های دولتی در ساعات غیراداری فقط برای انجام ماموریت های اداری مجاز است و بایستی با صدور برگ ماموریت و ثبت در دفتر مخصوص از طرف مقام مجاز با قید زمان و تعداد همراهان صورت گیرد.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: به رغم صراحت و تاکید قانون در خصوص ممنوعیت استفاده شخصی از خودورهای دولتی متاسفانه بارها شاهد استفاده غیرقانونی مدیران و کارکنان ادارات و شرکت های دولتی از وسایل نقلیه سازمان متبوع خود در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری درحالیکه حامل اعضا خانواده اند، هستیم.
وی یادآور شد: برخورد جدی با این دسته از افراد که از بیت المال سوء استفاده می کنند به خواسته دادستان استان و مطالبه عمومی تبدیل شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اضافه کرد: علی رغم اینکه بارها مدارک این افراد قانون شکن توسط مامورین اخذ شده و مراتب به سازمان ها و نهادهای مربوطه منعکس شده اما تاکنون شاهد برخوردی مناسب و بازدارنده از سوی مسولان مربوطه که مانع تکرار این رفتار غیرقانونی شود صورت نگرفته است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.