به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه ایلام روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: از همه طرح های پژوهشی و فن آوری که به اقتصاد و اشتغال استان کمک کند، حمایت جدی می شود.
محمد علی اکبری افزود: در این نمایشگاه با 68 غرفه آخرین فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری واحدهای فناوری پارک علم و فناوری، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، سازمان ها و ارگان های استان ایلام به معرض نمایش گذاشته شده است.
وی با بیان اینکه همزمان با افتتاح این نمایشگاه از چهار شرکت دانش بنیان رونمایی شد، گفت: 42 غرفه مشترک و واحد، 15 شرکت صنعتی با مدیریت شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، 10 محصول فناورانه پارک و مرکز رشد و سه طرح فناورانه مشترک دانشگاه ایلام، شرکت توزیع نیروی برق در این نمایشگاه حضور دارند.
رئیس دانشگاه ایلام ادامه داد: همچنین 6 طرح کاربردی و مساله محور مشترک دانشگاه ایلام، پارک علم و فناوری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات با سازمان مدیریت و برنامه ریزی اداره کل مسکن به نمایش گذاشته شده است.
علی اکبری تاکید کرد: انجام اقدامات پژوهشی کاری خارق العاده و خارج از توان جوانان ما نیست و این مسیر برای همه کسانی که تلاش و پشتکار لازم را داشته باشند هموار بوده و در حقیقت خواستن همان توانستن است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.