شهریار داری پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت دارای 2 واحد بازیافت گوگرد است که در هر واحد چهار دستگاه کندانسور برای سرد سازی بخارات گوگرد و تولید گوگرد مایع وجود دارد.
وی از بازسازی و تعمیر کندانسور بازیافت گوگرد توسط متخصصان داخلی خبر داد واظهار داشت: با تعمیر بازسازی این واحد بازیافت گوگرد از کاهش 50 درصدی تولید این ماده شیمیایی در این شرکت جلوگیری شده است.
دهنوی یادآور شد: در تعمیرات اساسی سال جاری با توان داخلی یک دستگاه از این کندانسورها در داخل ناحیه فرآیندی بازسازی و در مدار تولید قرار گرفت.
وی تاکید کرد: سرعت عمل در تعمیرات و در سرویس قرار گرفتن مجدد این واحد علاوه بر جلوگیری از زیان زیست محیطی باعث درآمد زایی و افزایش تولید نیز شده است.
دهنوی با اشاره به اینکه عدم وجود این کندانسورها در سرویس باعث کاهش 50 درصدی تولید گوگرد در این پالایشگاه می شود، افزود: در سال گذشته نیز سه دستگاه از کندانسورها به طور کامل در سایت بازسازی و در سرویس قرار گرفته است.

** تعمیر تیوب باندل ریبویلرها از کاهش 50 درصدی تولید پالایش گاز ایلام جلوگیری شد
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام همچنین از تعمیر 2 دستگاه تیوب باندل ریبویلرها خبر داد و گفت: با تعمیر و بازسازی ریبویلرها از کاهش 50 درصدی تولید در پالایش گاز ایلام جلوگیری شده است.
وی اظهار داشت: قبل از تعمیرات اساسی2 دستگاه از این تیوب باندل ریبویلر دچار خوردگی شدید شده و غیرقابل استفاده بود که با تلاش پرسنل و پیمانکاران داخلی وارد مدار تولید شد.
داری پور با اشاره به اینکه با تعمیر و بازسازی ریبویلرها بیش از 10 میلیارد ریال صرفه جویی شده است، افزود: کار ریبویلرها افزایش دمای آمین تا حدی که گازهای سولفید هیدروژن و دی اکسید کربن آن آزاد و آمین دوباره قابل استفاده می شود.
وی با بیان اینکه اگر این بازسازی ها انجام نمی شد یکی از واحد های شیرین سازی در سرویس قرار نمی گرفت، یادآور شد: با این اقدام از کاهش 50 درصدی تولید این پالایشگاه جلوگیری شده است.
به گفته داری پور این شرکت دارای 2 واحد شیرین سازی گاز است که در هر واحد یک برج احیاء آمین و 2 دستگاه ریبویلر وجود دارد که تعمیرات آنها به مدت 15 روز با کمک پیمانکاران داخلی و پرسنل این شرکت و با استفاده از توان داخلی و استفاده از کالاهای تولیدات داخلی بدون تعویض تیوب بازسازی و مجددا نصب شد.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.