به گزارش بعدازظهر دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری افزود: برای بهره مندی واحدهای صنعتی یاد شده بالغ بر 31 میلیارد ریال اعتبار از سوی این شرکت هزینه شده است.
این مسئول اضافه کرد: استفاده این تعداد واحد صنعتی از گاز طبیعی می تواند علاوه بر صرفه جویی سالانه 2 میلیون لیتر سوخت مایع، مزایای فراوانی را نیز در حوزه زیست محیطی و اقتصادی به دنبال داشته باشد.
بوشهری با اشاره به مصرف سوخت 2 هزار و 689 واحد صنعتی و تولیدی استان قزوین از گاز طبیعی، تاکید کرد: تمامی 13 شهرک صنعتی فعال منطقه به شبکه سراسری گاز متصل بوده و میزان گاز تحویلی در 6 ماه نخست امسال به واحدهای مستقر در آن حدود 450 میلیون متر مکعب بوده است.
به گفته این مسئول، با توجه به قیمت مناسب گاز به عنوان حامل انرژی در مقایسه با سایر سوخت ها، مزیت های اقتصادی مناسبی برای صنایع استان در استفاده از گاز طبیعی به وجود می آورد.
مدیرعامل شرکت گاز قزوین در ادامه با اشاره به هدف گذاری صورت گرفته برای ادامه روند گازرسانی به صنایع استان، تاکید کرد: با بهره گیری از خدمات پیمانکاران اجرایی و پیش بینی تامین بودجه 52 میلیارد ریالی از محل اعتبارات بند ق، امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال 150 واحد صنعتی و تولیدی دیگر را نیز از نعمت گار بهره مند کنیم.
بوشهری، فراهم سازی بسترهای لازم برای گازرسانی به تمامی صنایع و واحدهای تولیدی استان و تحویل حداکثری گاز به آنها را از اولویت های کاری این شرکت برشمرد که می تواند نقش مهمی را در تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی به همراه داشته باشد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.