به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری افزود: مشترکان شرکت گاز استان سال گذشته در بخش های مسکونی،تجاری و صنعتی گاز مصرف کرده اند که از این میزان 2 میلیارد و 554 میلیون متر مکعب در بخش نیروگاهی،یک میلیارد و 238 میلیون متر مکعب در بخش صنعتی و تجاری و 742 میلیون متر مکعب نیز در بخش خانگی بوده است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت سال گذشته رکورد تحویل گاز به نیروگاه شهید رجایی قزوین را شکست،ادامه داد: میزان تحویل گاز به این نیروگاه نسبت به مدت مشابه در سال 94 با رشد 18 درصدی و نسبت به سال 93 نیز با رشد 90 درصدی روبرو بود.
بوشهری در ادامه نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی را به عنوان بیشترین بخش مصرف کننده گاز این استان خواند و یادآور شد: مصرف هرچه بیشتر گاز در نیروگاه های تولید برق علاوه بر مزیت های اقتصادی، تاثیر بسزایی نیز در کاهش آلاینده های زیست محیطی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران بتوان در سال جاری شاهد رکوردی دیگر در تحویل گاز به نیروگاه شهید رجایی بود.
استان قزوین در حال حاضر دارای 375 هزار و 678 مشترک گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.