محمد زاده رحمانی روز دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی این طرح در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کلنگ طرح گازرسانی به روستاهای فاضلیه، رضائیه، حاجی آباد و صدر آباد در محدوده شهر بافق توسط پدر شهید فتوحی به زمین خورد.
فرماندار بافق مدت زمان اجرای این طرح را 6 ماه اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح بیش از 60 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه به رشد و توسعه روستاها بیش از گذشته بوده افزود: برق رسانی به روستاهای بالای پنج خانوار، برخورداری از تلفن ثابت و همراه در اکثریت قریب به اتفاق روستاهای شهرستان بافق،آغاز طرح گاز رسانی به 22 روستای دهستان سبزدشت، بهره مندی از آب آشامیدنی سالم، بهسازی و آسفالت معابر،بهبود عبور و مرور روستایی و توجه به صنعت گردشگری روستاها از اولویت های دولت یازدهم بوده که 90 درصد آن در این شهرستان اجرایی شده است.
نخستین مرحله گاز رسانی به بافق زمستان سال 93 آغاز و به تدریج مراحل بعدی اجرایی شد و هم اینک مرحله نهایی این گاز شهری به اتمام رسیده و مردم بافق از این نعمت خدادادی بهره مند هستند.
20 فروردین امسال در آئینی طرح گاز رسانی به دهستان سبزدشت بافق از طریق خط لوله یکی از روستاهای بخش کوهبنان - کرمان آغاز شد که پیشرفت قابل ملاحظه ای دارد و به گفته منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد 25 درصد از جمعیت سه هزار و 500 نفری این دهستان زمستان 96 از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
دهستان سبزدشت در فاصله 105 کیلومتری بافق قرار دارد.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد واقع شده است.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغر عسکری**انتشار: فلاح
IRNA YAZDD
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.