شاپور هادیزاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برج دارای یک سازه فلزی از جنس گالوانیزه با سه تن وزن و 42 متر ارتفاع است که پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابعاد 112 مترمربع بر فراز آن تعبیه و نصب شده است.
وی هدف از طراحی و نصب این برج را تکریم و پاسداشت پرچم مقدس جمهوری اسلامی و استفاده تزئینی و تفریحی از تپه سنگی و طبیعی بربلیه عنوان کرد و افزود: برای جانمایی ، طراحی، احداث جاده دسترسی ، تهیه سازه فلزی ، دوخت پرچم و حمل و نصب برج یاد شده 500 میلیون ریال از محل اعتبارها و منابع داخلی شهرداری آبدانان هزینه شده است.
شهردار آبدانان یادآور شد: با نصب برج پرچم و درختکاری، روشنایی و نصب دیگر المان های متناسب شهری، این تپه به یکی از نمادها و مظاهر زیبا ، جذب و دیدنی این شهر تبدیل می شود.
هادیزاده تاکید کرد: این پرچم دارای سامانه هدایت و فراز و فرود الکترونیکی و دستی است که در مناسبت های مختلف سال قابل تعویض و جابجایی است.
بربلیه، یکی از تپه های تاریخی تمام سنگ و طبیعی شهرستان آبدانان است که با 250 متر ارتفاع در وسط شهر 27 هزار نفری آبدانان قرار گرفته و بر تمام نقاط این شهر اشراف کامل دارد.
/61197174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.