به گزارش ایرنا سیدرضا صلاح الدینی روز پنج شنبه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان چرداول اظهار داشت: در این مدت( ابتدای سال تا کنون) 53 پرونده قضایی برای برخورد با متخلفان تشکیل شد که 35 پرونده منجر به صدور رای شده است.
وی از جریمه سنگین پرونده های تصرف کنندگان اموال بیت المال خبر داد و افزود: حفظ کاربری اراضی ملی و صیانت از این اراضی یکی از الزامات توسعه همه جانبه کشور است و تحقق این امر بدون همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی و ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف مردم امکان پذیر نیست.
رئیس دادگستری چرداول تاکید کرد: دادگستری این شهرستان در برخورد با زمین خواران و دست درازی به بیت المال هیچ مماشاتی نخواهد داشت و به شدت با آنها برخورد می کند.
صلاح الدینی تاکید کرد: در موضوع تخریب کنندگان جنگل و درختان نیز بشدت برخورد می شود و در این مسیر تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.
فرماندار شهرستان چرداول نیز در این نشست گفت: در سال جاری شاهد کمترین آتش سوزی منابع طبیعی در این شهرستان بودیم که با مدیریت صحیح و حضور بموقع ماموران منابع طبیعی و مردم خسارت ها به کمترین میزان خود رسید.
مراد یگانه افزود: همه در صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی وظیفه داریم و باید این حس مسئولیت پذیری به یک فرهنگ عمومی تبدیل گردد.
وی با اشاره به مشترک بودن 3 شهرستان چرداول، ایوان و سیروان در اراضی بانک ها و منابع طبیعی از تشکیل یک جلسه شورای اراضی ملی و منابع طبیعی با حضور و مشارکت این سه شهرستان خبر داد.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری واقع است.
7176/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.