به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه ایلام در خصوص تشکیل حلقه های صالحین بسیجیان در مصلی ایلام گفت: امروز جمع زیادی از بسیجیان آقا و خانم ایلام با تجمع در مکان مصلی شهر ایلام اقدام به تشکیل گروه های حلقه های صالحین موسوم به میقات صالحین کرده اند.
سرهنگ محمدحسین پولادی در جمع خبرنگاران در مورد هدف از تشکیل حلقه های صالحین اظهار داشت: از جمله اهداف این برنامه تحکیم وحدت و انسجام بیشتر بین بسیجیان و پایگاه های مقاومت در قالب تشکیل حلقه های صالحین است.
وی با اشاره به اینکه حلقه های صالحین در مساجد برگزار می شود، افزود: مسجد محور شدن مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی، ... از جمله مهمترین اهداف تشکیل حلقه های صالحین است.
پولادی یادآور شد: در این حلقه ها بسیجیان با گردهمایی های مداوم در خصوص مسائل مختلف افکار و عقاید خود را بیان می کنند و در مورد پاسخ گویی به شبهات، مشکلات و ناهنجاری های اعتقادی، سیاسی، اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی ... با هم به تشریک مساعی می پردازند.
وی با تاکید بر اینکه مسجد از همان ابتدای دین مقدس اسلام تاکنون در طول تاریخ محل تجمع مردم و محل شکل گیری انقلاب ها و روشنگری های زیادی بوده، گفت: از دیگر سیاست های تشکیل حلقه های صالحین توسط بسیجیان رونق بخشی دوباره به مساجد و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در کانون های مساجد است و اینکه این اماکن مقدس به محل بیان مشکلات عمومی و تصمیم گیری های موثر مردم، بسیجیان و مسئولان تبدیل شود.
وی افزود: بیش از 10 سال از تشکیل حلقه های صالحین و بدنه سپاه باتوجه به اهمیت تشکیل آن و آثار گرانبار و ارزشمندی که دارد نسبت به برگزاری مدون و بابصیرت حلقه های صالحین در مساجد اهتمام دارند.
وی با بیان اینکه بسیج از همان بدو شکل گیری منشا خیر و برکت برای ایران اسلامی بوده بعد از جنگ تحمیلی تاکنون در عرصه های مختلف عمرانی، تولید، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، دفاع، ... موفقیت های زیادی را کسب کرده و فرهنگ غنی بسبج در میان ملت های آزادی خواه اشاعه یافته است.
به گزارش ایرنا، 900 حلقه صالحین در شهرستان ایلام ساماندهی شده اند که هر حلقه بین 15 تا 22 نفر عضو دارد.
امروز 70 حلقه صالحین در چهارمین روز از هفته بسیج در مصلای شهر ایلام با عنوان تجلی بسیج و ایثار در مورد مسائل مختلف با هم به تبادل اندیشه پرداختند.
از 29 آبان تا پنج آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.