سردار سید صادق حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو‌با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حجم بسیار زیاد زائران در پایانه مرزی مهران ناوگان حمل و ‌نقل مجموعه سپاه بدون وقفه در حال انتقال زائران به استان های مختلف است.
وی افزود: 500 دستگاه اتوبوس شرکت جوان سیر ایثار وابسته به سپاه با نرخ 20 درصد پایین تر از قیمت مصوب سایر شرکت های حمل و ‌نقل مسافر در حال جابجایی زائران است.
فرمانده سپاه استان ایلام یادآور شد: همچنین 200 دستگاه اتوبوس و مینی بوس دارای آرم سپاه نیز به صورت رایگان از پایانه برکت زائران را به استان کرمانشاه انتقال می دهند و این تعداد دستگاه ترابری بین استان کرمانشاه و پایانه برکت در تردد هستند.
سردار حسینی افزود: 30 دستگاه خودرو سنگین لبه دار نظامی (تریلی) نیز در حال ورود به خاک عراق هستند تا با توجه به گنجایش بالای این وسایل نقلیه تعداد زیادی از زائرانی که در داخل خاک عراق منتظر ماشین برای خروج از این کشور هستند را به پایانه مرزی مهران انتقال دهند.
وی گفت: مجموعه سپاه با روحیه جهادی و اعتقادی و در راستای کمک به رفاه حال زائران و همکاری با دیگر دستگاه های متولی در حال خدمات رسانی به زائران و حمل و نقل آنها است.
به گزارش ایرنا، سپاه علاوه بر حمل و نقل در بخش های اسکان، درمان، تغذیه و فرهنگی به زائران خدمات رسانی داشت.
تاکنون 900 نفر زائر از مرز مهران وارد کشور ایران شده اند و حجم زائران مستقر در پایانه مرزی بیشتر از ناوگان حمل و نقل موجود در پایانه است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.