به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار خلبان حسین علی مستاجران روز شنبه درباره تمهیدات هوا ناجا برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار کرد: هواپیمایی امسال با تجهیزات جدید و بهره برداری کامل توان رزمی و عملیاتی خود در کنار پلیس های تخصصی در خدمت زائران حسینی(ع) است.
وی گفت: تمام تجهیزات این پلیس اعم از هواپیما، بالگرد، سیستم های پهپادی پروازی و زمینی در راستای اجرای مأموریت های مختلف در ایام راهپیمایی بزرگ اربعین بکارگیری شده است.
وی افزود: هوا ناجا بر اساس مأموریت های محوله همواره در طول سال به نوعی در حالت آماده باش است، اما همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی (ع) ،حالت آماده باش و فوق العاده به خودمی گیرد و خلبانان و افسران هواناجا در مأموریت های مختلف ایفای نقش می کنند.
فرمانده هوا ناجا افزود: تمام تجهیزات این پلیس اعم از هواپیما، بالگرد، سیستم های پهپادی پروازی و زمینی در راستای اجرای مأموریت های مختلف در این ایام به کارگیری می شود.
وی اشاره کرد: هوا ناجا در مأموریت هایی چون حوزه امنیتی، کنترل و پایش هوایی مرزهای سه گانه، مدیریت ترافیکی ایفای نقش می کنند.
سردار مستأجران تأکید کرد: بخشی از تجهیزات هوا ناجا با هماهنگی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا برای پوشش خبری کنگره عظیم اربعین در اختیار رسانه هایی چون صدا و سیما قرار گرفته است، همچنین از برخی بالگردها برای جابه جایی مسئولان و بازدید از مرزها استفاده می شود در این راستا کلیه نیازهای بالگردی فرماندهی مرزبانی ناجا و پلیس راهور نیز توسط هواناجا تأمین شده است.
فرمانده هوا ناجا ادامه داد: با ارتش و سپاه نیز تعامل و همکاری خوبی داریم اگرچه امکانات و تجهیزات موجود نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاسخگوی مأموریت های محوله و پیش بینی شده است.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.