به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز جمعه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: تنها مشکل تردد برای اتوبوس‌های کاپوتاژ در مرز مهران وجود دارد و تا ظهر امروز با افزایش گیت‌های خروجی اتوبوس‌های کاپوتاژ شده، این مشکل نیز حل می‌شود.
وی افزود: هیچ مشکل امنیتی در مرز‌های سه گانه کشور با اشراف اطلاعاتی و مجاهدت نیروی های امنیتی و انتظامی وجود ندارد.
فرمانده ناجا در خصوص بازگشت زائران از مرزهای سه گانه یادآور شد: توصیه می شود زائران برای ورود به کشور از مرزی استفاده کنند که از آن خارج شده اند.
سردار اشتری تاکید کرد: در صورت ایجاد مشکل یا جابجایی زائران ورود از مرز دیگری غیر از مرز ورودی مانعی ندارد.
وی با بیان اینکه همه مرزها آماده پذیرش زائران هستند، گفت: استان ایلام بخصوص شهر مهران میزبان خوبی برای زائران است و حتی منازل خود را در اختیار آنان قرار داده اند تکایا و مساجد نیز پذیرای زوار اربعین هستند.
وی تاکید کرد: نظم مناسبی در فضای شهر مهران و مسیرهای تردد زئران وجود دارد و امیدواریم در بازگشت نیز این نظم و انضباط حاکم باشد و سفر خوبی را برای زائران و مردم استان ایلام رقم بزند.
سردار اشتری برقراری نظم و امنیت را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانست و گفت: برقراری نظم و انضباط و رعایت آن وظیفه همه است اما مسئولیت نیروی انتظامی بیشتر است و در تلاشیم با تمام توان این نظم را ادامه دهیم.
از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از یک میلیون نفر از طریق مرز مهران وارد عراق شده اند و این حجم زائر در فاصله چهار روز تا اربعین همچنان ادامه دارد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.