به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: با توجه به حجم عظیم تردد زوار از مرز مهران طبق آمار خروجی ها، تردد زوار امروز به سمت کربلای معلی تا این لحظه 55 هزار نفر بوده است.
وی افزود: روز گذشته نیز حدود 68 هزار نفر از مرز خارج شدند.
وی با اشاره به اینکه 90 درصد کامیون های موکب داران از مرز عبور کرده اند، یادآور شد: 60 درصدتردد زوار کشور از مرز مهران انجام می شود.
استاندار ایلام گفت: دستگاه های عضور ستاد اربعین از موازی کاری پرهیز و مسائل و مشکلات را در ستاد اربعین استان پیگیری کنند.
سلیمانی دشتکی با اشاره به توسعه زیرساخت های استان برای اربعین، افزود: با تلاش صورت گرفته بخش زیادی از مسیر ایلام به مهران چهاربانده شده است.
وی تاکید کرد: در جهت تسهیل و رفع موانع و مشکلات در مرز مهران نشست های متعدد با مقامات عراقی در پایانه مرزی مهران با هدف تسهیل در تردد و ارائه خدمات مطلوب به زائران در ایام اربعین صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائرین عتبات عالیات است.
پارکینگ بزرگ اربعین مهران با 70 هکتار و پایانه برکت با حدود 23 هکتار در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آماده استقبال از زائران است.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.