سرهنگ فرزاد یاسمی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: از ابتدای صفر تاکنون 265 هزار زائر به سمت کربلای معلی از مرز مهران خارج شدند.
وی افزود: رانندگان و افرادیکه قصد سفر به عتبات عالیات را دارند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با پلیس مشارکت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.
سرهنگ یاسمی با بیان اینکه هدف از ارائه توصیه فقط تاکیدها و یادآوری نکات ایمنی است، گفت: به زائران توصیه می شود برای سفر به مرز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و به محض رسیدن به شهر مهران وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های عمومی و شناسنامه دار پارک کنند.
وی یادآور شد: زائران در صورت استفاده از خودروهای شخصی ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب احتیاط لازم را در دستور کار قرار دهند.
وی تاکید کرد: با توجه به احتمال بارندگی در این ایام زائران خودروهای شخصی خود را در زمین های کشاورزی و حتی معابر عمومی و خیابان های اطراف شهر پارک نکنند.
وی اظهار کرد: حمل، نگهداری و مصرف مواد مخدر و داروهای روان گردان و کدئین دار در کشور عراق ممنوع بوده و دولت عراق به شدت با این افراد برخورد و مجازات قانونی اعمال می کند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین المللی از معابر اصلی و مهم تردد تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائرین عتبات عالیات است.
7180/6032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.