به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: کمیته ای برای تنظیم بازار ساماندهی میادین میوه و تره بار با محوریت شهرداری و نظارت ویژه فرمانداری ایلام و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید تشکیل شود تا بتوانند با نظارت دقیق قیمت ها، گرانی میوه و تره بار مهار شود.
وی افزود: باید نظارت ها بر بازار محسوس شود و بیش از این اجازه ندهیم افراد سودجو عرصه را بر مردم تنگ کنند و موجب مشکلاتی در تامین معیشت آنان شوند.
درویشی خواستار تداوم و نظارت بیشتر بازرسی و تعزیزات بر بازار شد و یادآور شد: شماری افراد سودجو با تبانی میوه را به صورت کلان خریداری و خود قیمت برای آن تعیین می کنند که این افراد شناسایی و با آنها برخورد قانونی لازم صورت گیرد.
وی همچنین در خصوص انتقال صنوف آلاینده و نمایشگاه های خودرو به خارج از شهر گفت: باید زمین مناسب برای این موضوع شناسایی و اقدامات اولیه برای انتقال این صنوف انجام گیرد.
فرماندار ایلام نیز در این نشست با انتقاد از وضعیت گرانی میوه و تره بار در شهر ایلام از عدم همراهی برخی دستگاه ها انتقاد کرد.
معروف بسطامی گفت: کار ساماندهی بازار میوه و تره بار با نظارت ویژه فرمانداری در دستور کار است و هر دستگاهی در این زمینه قصور کند گزارش کم کاری آن به اطلاع استاندار خواهد رسید.
وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم با مهار گرانی و افزایش کاذب قیمت ها جو روانی بازار را مهار کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.
به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش های اعلامی قیمت انواع میوه د شهر ایلام متغیر است.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.