محمد حضرت پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این غرفه ها به منظور اجرای طرح تنظیم بازار میوه و مرکبات در ایام پایانی سال فعال بوده و در ایام عید نیز برخی از آنها فعال خواهد بود.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، 240 باب غرفه میوه فروشی در میدان بزرگ میوه و تره بار شهر ارومیه در ایام عید فعال است.
وی اظهار کرد: همچنین به مناسبت آغاز سال جدید، نزدیک به سه هزار کیسه جایگزین نایلکس با هدف حفظ محیط زیست در محل های فروش میوه شب عید توزیع می شود.
شهردار ارومیه بیان کرد: اجرای گشت مشترک سازمان میادین میوه و تره بار ارومیه با اداره بازرسی و نظارت اتاق اصناف در خصوص نظارت و کنترل دقیق قیمت ها و درج قیمت ها بر روی کالاها در بازارهای روزه میوه و تره بار متعلق به سازمان میادین، تهیه و توزیع کیسه های جایگزین نایلکس، ساماندهی و رسیدگی به امور کیوسک های سطح شهر و ساماندهی و مرتب کردن وضعیت غرفه های میوه فروشی از جمله برنامه های ایام عید شهرداری ارومیه در این حوزه به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از اوایل هفته جاری آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه آینده ادامه دارد.
تهیه میوه شب عید از جمله مهمترین دغدغه های شهروندان در سال های گذشته بود که با تمهید نهادهای مسئول، این دغدغه رفع شده است.
امسال سیب و پرتقال شب عید با قیمت های مصوب 2 هزار تومان و یکهزار و 700 تومان در شهر ارومیه و آذربایجان غربی عرضه می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.