به گزارش ایرنا، آیت قیصربیگی روز سه شنبه در گفت وگویی خبری طرح این گونه مباحث بی مبنا را برخلاف مصالح و آرامش استان دانست و اظهار داشت: افراد دلسوز در این شرایط بذر ناامیدی در جامعه نمی کارند.
وی اشاره به تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور بر بازنشسته نبودن قاسم سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: اقای سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام می ماند.
وی ادامه داد: درحالیکه بارها در ارتباط با قضیه بازنشسته نبودن استاندار ایلام توسط مقامات مختلف کشوری و استانی و اخیرا توسط نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بطور شفاف اظهار نظر شده است اما برخی کماکان علاقمند هستند با به راه انداختن بحث رفتن و نرفتن استاندار در عزم و اراده مسئولان استانی خلل ایجاد کنند.
قیصر بیگی افزود: در شرایطی که کشور و استان به وحدت و همدلی نیاز دارد، کسانی که به هر طریقی دست به حاشیه سازی می زنند، نمی توانند خود را حامی منافع مردم بدانند.
وی ادامه داد: اختلاف افکنی و پمپاژ یاس و ناامیدی در این شرایط قطعا در مسیر خدمت به مردم نیست.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: استاندار ایلام یکی از معدود مدیران است که جلسات خود را در اتاق شیشه ای برگزار کرد و اعتقاد راسخی به شفاف سازی دارد اما سرک کشیدن در پرونده ها و کش رفتن یک مدرک تحصیلی و انتشار آن به شیوه ای که از آن مستمسکی برای تخریب ساخته شود مذموم و غیراخلاقی است.
این فعال رسانه ای در ادامه حفظ حرمت و رعایت ادب و اخلاق را شرط لازم برای داشتن یک فضای سالم رسانه ای عنوان و توصیه کرد: در قضاوت ها و داوری هایمان جانب انصاف را نگه داریم و لوح سپید جامعه را با نیش تند و گزنده خود دلگیر نکنیم.
وی با یادآوری اینکه همه ما موافق انتقاد سازنده و دلسوزانه هستیم اما تخریب در راستای منافع مردم نیست، تصریح کرد: کسانی که دلسوز مردم و دولت هستند در این شرایط در جامعه بذر یاس و ناامیدی نمی کارند.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.