به گزارش روز شنبه روابط عمومی هیأت نظارت بر انتخابات کرمان احمد انارکی محمدی در همایش اعضای هیأت ‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان با تأکید بر اینکه دخالت هیچ جناح و دسته ‌ای را در انتخابات قبول نداریم بیان کرد: باید بر اساس آنچه که قانون برای ما معین کرده، عمل کنیم.
نماینده شهرستان ‌های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ ‌‌یک از اعضای هیأت ‌های نظارت نباید از مسیر عدالت خارج شوند تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا آبروی مردم حفظ شود.
عضو هیأت نظارت بر انتخابات شهر و روستای استان کرمان گفت: باید در مراحل مختلف نظارت بر انتخابات اخلاق‌ مدار و قانون ‌مدار باشیم.
یحیی کمالی‌ پور نیز با بیان اینکه خواسته همه ما سلامت انتخابات است گفت: باید با احترام به تفکرات سیاسی، عدالت را سرلوحۀ کار خود قرار دهیم.
نمایندۀ مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید در برگزاری انتخابات همگرایی داشته باشیم و ضمن حفظ مواضع سیاسی، تقوای الهی را رعایت کنیم و تفکرات سیاسی نباید بر مسئولیت خطیر ما سیطره بیاندازد.
وی همچنین بر امانتداری و حفظ آبروی افراد تأکید کرد.
دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شهر و روستای استان کرمان نیز گفت: رویکرد فعالیت هیأت نظارت این استان بر امانتداری، آبروداری، همکاری و کم کردن فاصله ‌های سیاسی است.
فرشید فلاح با تأکید بر تلاش برای برگزاری یک انتخابات سالم و کم‌ حاشیه بیان کرد: هرگاه بستر برای برگزاری انتخابات به‌ خوبی فراهم باشد، مردم نیز در برگزاری انتخابات کمک و مشارکت می‌ کنند.
وی بر همکاری و تعامل اعضای هیأت‌ های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با هیأت ‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: ارتباط و هماهنگی با هیأت‌ های نظارت بر انتخابات ریاست ‌جمهوری و استفاده از تجربیات آنها نیز ضروری به نظر می‌ رسد.
فلاح همچنین از همکاری دستگاه ‌های دولتی با هیأت ‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
در این همایش همچنین دکتر شیخ بطیبی و دکتر تجری از هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به ارایه مطالبی مورد قانون انتخابات و وظایف اعضای هیأت‌ های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداختند.
گردهمایی اعضای هیأت‌ های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.