به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در دیدار با نمایندگان شورای راهبردی نهاد ریاست جمهوری در وزارت کشور اظهار داشت: مردم ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس با همدلی، وحدت، ایمان، شور و عشق پا در میادین جنگ گذاشتند و حماسه های درخشانی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدند.
وی افزود: قبل از آغاز جنگ تحمیلی جنگ در ایلام آغاز شده بود، نقطه به نقطه این استان در این هشت سال جای بمباران های رژیم بعثی بود، ولی مردم سلحشور و مرزدار ایلام پا به پای رزمندگان از کیان کشور دفاع کردند.
استاندار ایلام تاکید کرد: این استان در دوران جنگ تحمیلی نماد استقامت و مبارزه با تجاوزگران بعثی بود، مردم این دیار در دوران جنگ سختی ها و مرارت های زیادی کشیدند و اکنون بایستی نسبت به این مردمان خدمتگذاری کرد تا عقب ماندگی های ایلام جبران شود.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: هنوز هم آثار جنگ در ایلام قابل مشاهده است و برای زدودن غبار جنگ و محرومیت از رخسار ایلام بایستی همه دست در دست هم به توسعه این دیار کمک کنیم.
وی با تقدیر از خدمات نظام و دولت های مختلف در ایلام یادآور شد: علی رغم دستاوردهای کم نظیری که در این استان صورت گرفته است اما از آنجا که عمق محرومیت حاصل از بی توجهی دوران قبل از انقلاب و آثار ناشی از جنگ تحمیلی زیاد بوده باز این استان نیازمند توجه بیشتر است.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.