به گزارش ایرنا، نعمت الله بیرانوند عصر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار ایلام اظهار داشت: امسال یک هزار و 407 پرونده تخلفات صنفی مختلف در تعزیرات حکومتی در زمینه فرآورده های دامی، دارو، پوشاک، لوازم خانگی، آهن آلات و ... تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه 12 انبار احتکار کالا در استان ایلام طی سال جاری کشف شده است، گفت: یکی از معضلات اصلی استان وجود دلالال در بازار میوه و تره بار است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام تصریح کرد: برای جلوگیری از افزایش قیمت میوه، گشت های تعزیرات از ساعت چهار صبح تا هنگام توزیع بر نحوه قیمت ها نظات دارند.
بیرانوند یادآور شد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، نصب نکردن قیمت را به شماره 32227402 گزارش کنند.

*تولید روزانه 140 تن مرغ در استان
رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام نیز در این جلسه اظهار داشت: 400 واحد مرغداری در استان وجود دارد که روزانه 140 تن مرغ در استان تولید می شود.
سید محمدتراب میری تاکید کرد: میزان مصرف استان روزانه 30 تن است، تولید مرغ در ایلام چند برابر نیاز است و مابقی تولیدات به استان های دیگر صادر می شود.
وی افزود: میزان جوجه ریزی در مرغداری های استان طی سال جاری هفت هزار و 815 قطعه بوده که نسبت به سال گذشته هست درصد کاهش یافته است.
میری اضافه کرد: بزودی 40 تن گوشت قرمز منجمد در بازار استان توزیع می شود و هم اکنون نیز 70 تن گوشت در انبارهای استان موجود است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.