به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست جذب اعتبارات و تخصیص طرح های ملی و استانی اظهار کرد: هر کدام از دستگاه های اجرایی که در جذب اعتبار ردیف های ملی ناموفق باشد، اعتبارات استانی دریافت نخواهند کرد.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی استان در جهت جذب اعتبار دستورات لازم را از مدیران بالادستی حوزه خود اخذ کنند و با مراجعه به مرکز، تمام توان خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار بگیرند.
استاندار ایلام با اشاره به رایزنی های هفته گذشته تیم مدیریتی استان با مسئولان ارشد کشوری، تاکید کرد: نشست ها و رایزنی های متعددی با مدیران ارشد ملی انجام گرفت که در این زمینه می طلبد مدیران دستگاه های اجرایی باید تلاش خود را برای جذب اعتبارات این دیدارها به کار بگیرند.
سلیمانی دشتکی مدیران دستگاه های اجرایی استان را به بهره گیری از تجربیات مرحله اول اعتبارات توسعه روستایی رهنمون کرد و یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی تمام تلاش خود را برای جذب مرحله دوم اعتبارات توسعه روستایی و سوق دادن اعتبارات این بخش به بخش های عمرانی پروژه های کشاورزی به کار بگیرند.
وی با اشاره به جذب تسهیلات حوزه کشاورزی استان بیان کرد: پروژه های بزرگی در این زمینه در استان وجود دارند که به طور قطع با جذب اعتبارات این حوزه می توان اشتغالزایی مناسبی را ایجاد کرد.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش به موضوع بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: بیکاری در استان زیاد است، اما اگر مدیران برای استفاده از پتانسل های موجود در استان به صورت جهادی عمل کنند به طور قطع به نتیجه خواهیم رسید.
وی مرحله دوم اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر، وام های اشتغالزایی کمیته امداد و بهزیستی را فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در استان دانست و ادامه داد: اگر همدلی و هم افزایی سرلوحه کار مدیران باشد به طور حتم بر مشکل بیکاری جوانان این دیار غلبه خواهیم کرد.
سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در بین مردم مشکلات آنان را بشنوند و برای رفع دغدغه های آنان تدابیر و برنامه ریزی های لازم را اتخاذ کنند.
استاندار ایلام با اشاره به وحدت و همدلی مسئولان استانی تاکید کرد: باید قدر این نعمت را دانسته و از آن در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم استفاده کرد.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: باید اختلافات سطحی را کنار گذاشت، اینکه دولتمردان در بسیاری از موارد و مباحث مطرح شده در سطح کشور کوتاه می آیند و جواب نمی دهند دلیل بر ضعف نیست بلکه به معنای همدلی و و حدت است تا موجب اختلاف نشود.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.